onsdag 28. januar 2009




Min samboer er evig takknemlig til min hemmelige venn som ga meg 5 nøster fritidsgarn, resultatet ble tovatøfler som han passet, og det er de første tøflene jeg har laget til han i løpet av 20 år!!! Kjolen som er vist i bloggen min tidligere ble armløs, latmarken kom nemlig lurende og enden på visa ble rillestrikk runt armåpningen. Men jag synes det ble bra jeg.
Det halvgjorte arbeidetskal bli genser til et babysett.........etter hvert.............men åååå det er så tynt garn og tynne pinner

6 kommentarer:

Vims sa...

Den ble rååå fin! Steike ka du strikke...går jo varmgang i pinnan... Trur æ må sende over en doping kontrolør...

Frk. Chilli sa...

Kjolen var knallfin:-) Syns ikke den trenger armer..

Baddie sa...

Lekker kjole, synes den var fin uten armer. Gleder meg til å se babytøyet når det er ferdig.

Bitt@mi sa...

Her har jeg ikke vært før (tror jeg)...
Du har en flott blogg, og ønsker å legge deg til blogglista mi, om det er i orden?
Mye fint du har laget:-)

Inger-Janne sa...

Alle som har lust kann legge meg til bloggliste, jeg blir så kry atte;)

Husmorspira sa...

Flott blogg du har, og en stilig kjole! Den gjorde seg aldeles godt uten armer også:)
Bloggen din er ny for meg også, men skal ikke se bort fra at jeg dukker innom igjen. Kos deg videre med håndarbeid:)

Om meg

Bildet mitt
Hjemmeværende og litt jobb som BPA ved siden av. Fortsatt mamma til 5, selv om dem to eldste snart har nådd meg igjen. Kjøpt meg leilighet og funnet verdens beste kjæreste. Kunne ikke hatt det bedre enn nå. Selv om det fortsatt er skjær i sjøen. Veien blir til mens man går.

Følgere