mandag 26. juli 2010

Tunikaer i fleng:)











Har hatt tunika dilla i det siste. Kjøpte 40 nøster Milk and Honey i flere forskjellige farger. Og så var det bare å sette pinnene i sving. Den stripete er etter eget hode med raglanfelling, den rosa hadde jeg det travelt med, etter litt feil-lesing i oppskriften endte den opp med å bli 10 cm for kort. Her er halsfellingen fulgt etter OS. Den blå/grå er lang nok men her har jeg felt slik at halsringningen ble litt videre enn den rosa. Synes den ble superfin:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

De ble jo lekre! Det er dama og:-)

Tovepia sa...

For en produksjon av lekre tunikaer!!! Jeg likte dem alle, og dette er supre plagg!
Du kledde dem så godt.
Ha ei fortsatt fin uke og klem fra meg;)

Else sa...

Hvor er de flotte dine tunikaer, den ene flottere end den anden

Take care

KRØLLEMIKKEL sa...

Kjempflotte tunikaer.

Hege sa...

Å så flotte tunikaer :)
Digget den siste, i rosa og brun.

Fortsatt god sommer!

Silje sa...

Herlighet som du har stått på! Jeg er knallimponert, og tunikaene ble jo utrolig fine! Spesielt den stripete likte jeg godt.

Hanne sa...

Jøss... skal si du er produktiv:-) De var flotte alle sammen!!

Tani sa...

For en produksjon!!! Så flittig du har vært!! De ble knall-fine alle tunikaene dine, og du kledde de kjempegodt! Ha en strålende uke videre!

Om meg

Bildet mitt
Hjemmeværende og litt jobb som BPA ved siden av. Fortsatt mamma til 5, selv om dem to eldste snart har nådd meg igjen. Kjøpt meg leilighet og funnet verdens beste kjæreste. Kunne ikke hatt det bedre enn nå. Selv om det fortsatt er skjær i sjøen. Veien blir til mens man går.

Følgere