onsdag 25. februar 2009

To awarder har jeg fått



I dag har vært en  av de mest snøtunge dagene i vinter, det har snødd og snødd og snødd. Og jeg som ikke liker vinter og snøbælmer som vokser en over hodet, har gått og irritert meg over alle som ønsker seg litt mer lys i vinternatta, i form av...akkurat ja...SNØ. Nå har de fått så det rekker for en stund. Etter en helg med MYYYE konkurransestrikking titter jeg inn i bloggen min, og hva ser jeg der: jo der ligger d to awarder og venter hos Bitt@mi, jeg ble så oppriktig glad og varm i hjertet at: " akkurat no skit å i om de snye en halv meter til. Hvem jeg skal gi dem videre til må jeg tenke på en time eller to, og så får vi se. Enda en gang tusen tusen takk!!!

Ingen kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Hjemmeværende og litt jobb som BPA ved siden av. Fortsatt mamma til 5, selv om dem to eldste snart har nådd meg igjen. Kjøpt meg leilighet og funnet verdens beste kjæreste. Kunne ikke hatt det bedre enn nå. Selv om det fortsatt er skjær i sjøen. Veien blir til mens man går.

Følgere