torsdag 12. mars 2009

Award


Fikk denne av Jaja74, du skal svare på spørsmålene og sende den videre til 5 stykker. Jeg sender den videre til: Bitt@mi, Lenak, Havfrua, blomsterpiken og vibbedille.

1.Tidenes Norske låt
2.Den beste fest låt
3. Din fineste rolige låt
4. 80 tall`s sang
5. Nevn en sang og hvorfor


1. Mil etter mil med Jahn Teigen
2. Knowing me, knnowing you med Abba
3 The moon and I med Demis Ruosso
4. Sledge hammer med Peter Gabriel
5. Sledge hammer minner meg om da jeg og min samboer for 20 år siden var nyforelsket og kjørte på ski helg etter helg med Sledge hammer jomende i høytaleranlegget i alpinanlegget.



1 kommentar:

Bitt@mi sa...

Takk for utfordring, Snorkfrøken:-) Den må jeg tenke litt på, men skal svare! Morsomt:-)
Ha ei god helg!

Om meg

Bildet mitt
Hjemmeværende og litt jobb som BPA ved siden av. Fortsatt mamma til 5, selv om dem to eldste snart har nådd meg igjen. Kjøpt meg leilighet og funnet verdens beste kjæreste. Kunne ikke hatt det bedre enn nå. Selv om det fortsatt er skjær i sjøen. Veien blir til mens man går.

Følgere