lørdag 12. desember 2009

I denne søte juletid er ikke alt bare fryd og gammen...

I går kveld fikk vi den tragiske beskjeden om at vår kjære pappa og kjæreste hadde vært innblandet i en voldsom kollisjon med en tankbil, og var alvorlig skadet. Etter å ha gått ved siden av meg selv som en utenforstående et helt døgn, og lurt hva livet skulle by på nå, er det nå klart at han overlever. Men med mange åpne alvorlige brudd og skader, går vi en jul med mange telefoner vedr hans tilstand og enda flere operasjoner i møte. Men nå sies det at herfra skal det bli bedre og bedre, om ikke helt god så iallefall lever han.

Og slik så dekkene på tankbilen ut.........på vinterføre i nordland.

10 kommentarer:

Ugla sa...

Jeg sender varme tanker oppover til deg og håper alt går bra. Bildeet av bilen var skremmende. Ta godt var på hverandre og ha en så god jul som mulig under disse omstendighetene.
*klem*

Vims sa...

Kjære IJ, vil bare gi dæ en klæm. Tenke på doc å e såå glad for at det tross alt går rett vei no. GLAD I DÆ!!

Havfrua sa...

Varme tanka og klæm te dæ.

Line Kristine sa...

Nei, så forferdelig tragisk! :(
Sender deg og dine masse varme klemmer, og håper at den skadde blir helt bra igjen!

Jaja74 sa...

Huff så grusomt.
Håper inderlig det går bra med dere alle. Ta godt vare på hverandre. Klem

Wenche/chawo sa...

Jeg sender deg varme tanker og en klem.Det er ikke en lett tid dere har foran dere nå,men husk og ta vare på dere selv også.Og ta vare på de små fremganger som kommer og gled dere over dem.Det lærte jeg var en fin måte og komme seg videre på ,når jeg hadde samme opplevelse med min bror.Det er ikke lett men det går bedere etter vært.Selv om det er en fattig trøst akkurat nå.

Grethemor sa...

Fikk høre om dette i dag...ville bare innom å gi deg deg en god, varm klem!

Velkommen til min kreative verden sa...

Oj. Dette var ille å høre (også ved å se på bildet av bilen)

Jeg håper det går bra.

Ellers vil jeg kommentere kjole på pinne. Det var en slik morsom tittel. Jeg har hørt en skole som hadde dette som oppgave en gang: Kjole på pinne: )

Tani sa...

Sender masse varme tanker til dere alle, og noen tanker mot himmelen om rask bedring,styrke,mot og omsorg.
Ta vare på de små øyeblikkene, del gledene, men også fortvilelsen.Ønsker deg og dine alt godt, og en så god jul som mulig.
Varme klemmer fra sør

Be-ty sa...

Vet ikke annet å si enn at jeg håper det nye året blir godt for dere alle!

Om meg

Bildet mitt
Hjemmeværende og litt jobb som BPA ved siden av. Fortsatt mamma til 5, selv om dem to eldste snart har nådd meg igjen. Kjøpt meg leilighet og funnet verdens beste kjæreste. Kunne ikke hatt det bedre enn nå. Selv om det fortsatt er skjær i sjøen. Veien blir til mens man går.

Følgere