søndag 21. februar 2010

Smårusk

Litt ikke-tenkende småpusk for tiden. Hodet er fyllt med tanker om hvor urettferdig livet kan være med enkelte individer. Min samboer var jo ute for en alvorlig bilulykke før jul, med 13 brudd og indre skader kom han seg uforskammet fort selv om han fortsatt er plassert i rullestolen i påvente av å begynne opptrening. På kontrollen nå på Torsdag fikk vi i tillegg vite at han har kreft i en lunge. All videre opptrening legges nå på is inntil videre, da lungen er førstepri. nå. Tilbake til småpusket: dette er heklet i full fart på krok nr 4,5 med noe garn jeg ikke helt vet navnet på, men resultatet ble fullt brukbart likevel..





8 kommentarer:

Vims sa...

D e liksom ikke måte på. Klem til dæ og dine! Tenker på dokker!!

Tani sa...

Hva er det du sier???Hadde ikke dere fått kvoten deres nå da...Sender masse varme tanker og positive vibber..Krysser fingrene og ber en bønn om at dette ordner seg raskt, så han kommer igang med rehab og er på beina igjen.Lykke til med det som ligger forran dere.Varm klem til deg og dine fra sørlandet,Tani

Line Kristine sa...

Kjære vene! Noen får nok og vel så det, ja... :S

Knutine sa...

Stå på....håper det går bra!

Mvh Wenche

Sirkeline sa...

Kjempeflink du er :-)

reSIRIkulert sa...

Liknande klutar står øvst på kva-eg-skal-gjere-så-lista mi ;o)

Linda sa...

Nokon skal liksom få alt, og andre ingenting. Stå på denne stormen rir de over. God betring.

Skjevikhuset sa...

Innom for å gi deg en liten klem.

Om meg

Bildet mitt
Hjemmeværende og litt jobb som BPA ved siden av. Fortsatt mamma til 5, selv om dem to eldste snart har nådd meg igjen. Kjøpt meg leilighet og funnet verdens beste kjæreste. Kunne ikke hatt det bedre enn nå. Selv om det fortsatt er skjær i sjøen. Veien blir til mens man går.

Følgere