lørdag 29. januar 2011

Redesign


Åii her må dere se sidelengs men det går jo bra det også:). Utgangspunktet til denne kjolen var en kjole jeg fikk av en venninne som ikke riktig visste hvor hun hadde hatt hodet når hun handlet..... Broderiet som var nederst på kjolen ble til en arm, det røde brede båndet som jeg aldri husker navnet på er faktisk kjøpt av min mormor i 1968, da sydde hun et lyseblått skjørt med røde "sikksakk"band til meg og dette er restene:) Det olivenfarvede skjørtet er av en selskapskjole med "tigerarmer" som en annen venninne kom med, faktisk samme farge som i brodewriet:) Resultatet ble en KARIN-kjole. Søt med cardigan, tøff med kort skinnjakke... ikke sant Kaarin;)




Ingen kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Hjemmeværende og litt jobb som BPA ved siden av. Fortsatt mamma til 5, selv om dem to eldste snart har nådd meg igjen. Kjøpt meg leilighet og funnet verdens beste kjæreste. Kunne ikke hatt det bedre enn nå. Selv om det fortsatt er skjær i sjøen. Veien blir til mens man går.

Følgere